Oon jumissa Sing stariin.. No ei se mitään, voipas sitten joskus viihdyttää ystäviä "kauniilla" lauluäänellä ja superhyvillä pisteillä! Mun bravuuri on Amy Winehousen Back to black, vaikka en ollutkaan kuullut sitä ennen kun aloin laulaa.

Tämän päivän asu, jonka vaihdoin jo lenkkiä varten kollareihin: äidin ruutupaita, tädin kaulakorut, Onlyn musta toppi, H&m vyö ja Pieces legginsit.

     1239700046_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Asu oli aika ok! Mutta alan todellakin jo pelätä tätä mun ruutuvillitystä. Ne vetää mua puoleensa, mut en halua käyttää niitä koko ajan ja leimautua joksiki mukaluovaksifriikiksi täällä päin.

1239700076_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä se vyö. Ostettiin Hetan(bestfrendförevö) kanssa tämmöset joskus silloin 2005, eikä kaduta yhtään, kun on vähän erikoisempi niittivyö. Ei oo tullut toista vastaan kun H:lla ja tää mahtuu vieläki mun ympäri!

1239700106_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja sitten jotain Happyhappyhappyaurinkoinenpäivä -poseerausta.

Kevät on täällä ja taas alkaa mieleen hiipiä kasvavan juurikasvun myötä hiusten vaalennus. Mutta kannattaako edes harkita, kun olen jo monena viimeisenä vuotena tehnyt saman, joskus jopa aivan blondiksi asti. Pelkään, että hiukset tippuu päästä saman tien, eikä se toissakesäinen blondaus tuntunut yhtään kivalta värjätessäkään!! Mutta en minä näitä mustiakaan aio pitää.. Joten: OTANKO VAALEITA RAITOJA? ja sitä kautta alan pikkuhiljaa värjäämään vaaleanruskeaksi, vai OTANKO VÄRINPOISTON silläkin uhalla, että hiukset tippuu JA VÄRJÄÄN SUORAAN VAALEANRUSKEALLA? Miten on?

Nyt ylös, ulos ja lenkille! HEI!