Kerron nyt pikku stoorin musta. Vähän sitä sun tätä ja mitä mieleen juolahtaa!

(Kuva -05 joulu)

                    1239974362_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Löysin pitkästä aikaa Rosa Fionan blogin! Tyttö on aloittanut taas blogin pidon, tai sitten harrastanut sitä mun tietämättäni. Blogiin pääsee marginaalista "Seuraan" -osasta. Blogi on siis Pixie Jane.

Tänään on perjantai, vaikka tuntuukin aivan lauantailta aamuisten toilailujeni takia. H ja L tulee kahville, enkä tiiä yhtään mitä me tehtäs, koska ollaan 5 kilometrin päässä vähäisestäkin elämästä. Pyysin H:ta hakemaan kaupasta maitoo ja jotain tarjottavaa heille, koska itse en nyt oo kyennyt lumisateen ja tällä hetkellä lievän laiskuuden takia pyöräilemään hakemaan ruokaa.

Oon kuitenkin tehny tänään jo kaikellaista! Muun muassa leiponyt teeleivän ja syönyt jo osan. Olen myös pessyt pyykkiä ja katsonut ne pari leffaa. Ylepys ja ennakkoluulon lisäksi tsekkasin Marie Antoinetten. Olen myös lämmittänyt meidän leivinuunia, etten aivan kuole kylmyyteen. Nytkin mulla on päällä poolo ja villatakki ja näytän siks aivan mummolta! Ehdin myös ihailla Vagabondin unelmiani ja kohta menen varmaan taas kipittelemään niillä. Lauloin myös singstaria.. Huomaa et olen toimelias. NOT.

En vieläkään osaa päättää, kirjoittaisinko bloggerissa vai vuodatuksessa, koska täällä tämä on helppoa, mutta bloggerissa niin paljon monipuolisempaa!

Nyt menen odottelemaan kamuja!

PS. 16 päivää syntymäpäivääni!