Miten tässä näin kävi? Mulla piti olla koulua klo8-10.15! Ensin nukuin lievästi pommiin, etten kerennyt enää kemian tunnille ja sitte pukiessani näin lumisateen ulkona, ja vaihdoin farkut kollareihin, koska siinä sateessa en pyöräile, eikä muuta mahista kouluun ollut päästä. No ei se mua sinänsä haittaa, mut kun kemiassa ois ehkä ollut jotain opittavaakin.

Mutta nyt jotain Teneriffalaista vaatetusta: K osti tooooosi kivan näkösen ja blingbling mekon! En kyllä tiedä miltä tää päällä näyttää, mut luultavasti hyvältä? Itse ainakin huolisin tämän vaatekaappiini.

               1239958513_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

K osti myös kengät. Keltaiset. En tykkää keltaisesta, mutta K tykkää, niin mikäs siinä. Kuulemma hyvä jalassa, eikä tuo korko nyt niin paha ole sille 175? senttiselle tytölle.

               1239958533_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

K asuu siis Teneriffalla, vaan tulee takas Suomeen toukokuussa. Liten informaatio.

Sitten vielä mun blogin "logo", jonka laitan sitten bloggerissa esille, jos nyt yleensäkkään vaihdan takaisin sinne. Tää syntyi täysin vahingossa, mutta itse tykkään ainakin! Entä te?

1239958466_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mistäs minä seuraavaksi postaisin??

Tänään olen katsonut Ylpeys ja ennakkoluulon, enkä vieläkään ole kyllästynyt siihen love storyyn! Olen myös ommellut sitä E:n mekkoa, mutta sitten iski pelko, että se on liian iso, joten täytyy käydä sovituttamassa sitä E:llä tässä joskus. Pitää myös ommella GT:n revennyt toppi ja vähän siivoilla. Kaupassakin olisi kiva käydä, kun viikonloppu alkaa, eikä jääkaapissa ole kunnon ruokaa yhtään! Uskaltaisikohan tuonne ulkoilmaan lähteä?